29 Mart 2010 Pazartesi

Kibrit dedi ki..


13 yorum:

pınar dedi ki...

İkisi de kırılmış.Biri yanarsa ,diğeri de yanar.
çok güzeldi....
Günaydınnn....

Berrin dedi ki...

Birinin boynu bükülmüş, diğeri yansa çok mu?

günaydınnn :)

sufi dedi ki...

Kırılan bilmiyor ki kıran da yanacak kırılan çatır çatır yanarken...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Günaydın canım, görüyorum ki iki kişide kırgın. Ama biri çok daha fazla. İnsanın sevdiği biri kendini kırınca nasılda kötü hisseder kendini. Ama şöyle düşünmek lazım, o yanınca kırgınlık geçecekmi yada mutlu olunacakmı. Belki iç rahatlığı ben üzüldüm sende üzül gibi. Bilemiyorum, gerçekten o kırgınlıkla insan neler hissedebilir. Sevgiler canım. İyi haftalar diliyorum.Öpüldün.

Papaz Her Zaman Pilav Yemez dedi ki...

masvavi bir gökyüzünde içimizi ısıtan sapsarı güneşli bir hafta diliyorum...

Berrin dedi ki...

sufi, kırılanın ateşiyle tutuşmamalı, gidip kendi kendini yakmalı.

muhabbet çiçeğim, doğru, bencillik içeren bir iç rahatlaması..
bende güzel bir hafta diliyorum teşekkür ederim :)

papaz her zaman pilav yemez, gri bulutlar ve yağmurla başladıysa da hafta, belli mi olur belki açar güneş.

teşekkür ederim, bende güzel bir hafta diliyorum..

Aylin Ünlü dedi ki...

Güzel bir hafta diliyorum bende hatuncum ve olumsuz bir koku geldi oradan buraya burnuma:)

Bişey yanıyor,kısık ateşte pişmek üzere bırakılan şeylerden olsa gerek...

Dostluklar asla bitmez,belki sıva çatlağı olur ama ilk molada o çatlaklar kapatılır 4 elle...

Berrin dedi ki...

yanlış alarm :)
kısık ateşte pişen bir şey yanmıyor aksine tadından yenmez hale geldi :))
sen kibritlerin kokusunu aldın her halde :))
bende güzel bir hafta diliyorum sana..

cem dedi ki...

yakmaz...

Aylin Ünlü dedi ki...

Sahi yanmış kibrit çöpünün ilk kokusuda,soğuduğunda yanmış yerindeki tadıda çok hoşuma gider...Ayy Aylinnn dediğini duyar gibiyim eheueheu:)

kaldırımçocukları dedi ki...

yakmaz ya... aman ne yakacak :) şimdi şurada da küfür etcem yakanada yaktıranada olmayacak :)

Berrin dedi ki...

gereksz adam, bencede :)

aylin, kokusunu anladım da tadına bakmak aklıma gelmemişti :))ayy degil ıyyy diyorum :)merak ettim bak ;)

kaldırım çocukları, hahahha alemsin, evet bahisler açılmıştır yakacak mı yakmayacak mı :)))

Manusal dedi ki...

Kırık kibritlerin kurusu var mıdır?