11 Mart 2010 Perşembe

İlk Kolaj Çalışmalarım :)


FOTOĞRAFLARI KOLAJLAMAK NE KADAR EĞLENCELİ BİR ŞEYMİŞ :)
masa üstündeki ıvır zıvır klasörümdeki resimlerle snowboard maceramı kolajladım. Bunlar ilk çalışmalarım :)
ÇEŞİTLİ ŞEKİLDE FOTOĞRAFLARI DİZAYN ETME İMKANI VAR BELLİ ŞABLONLAR ARACILIĞIYLA, MESELA ÜSTTEKİ TURUNCULU KAREDE 8 GİBİ DAĞILMIŞ GÖRÜNSEDE RESİMLER ASLINDA 'B' HARFİNE AYARLAMIŞTIM :)
resim sayısı artarsa tam olarak istediğiniz harf çıkıyor. Alttaki de kalp şekli olacaktı biraz daha yoğun resim kullansaydım. Arka tarafa istediğiniz fotoğrafı fon olarak kullanabiliyorsunuz, program kareleri otomatik olarak dağıtıyor, dağılımı beğenmezseniz yinelemek gerekiyor.
Denemek isteyenler için yazıyorum. Kullandığım program shape collage ...
Ben çok eğlendim uğraşırken, bir müddet oynar dururum :)

12 yorum:

Tabiat Ana dedi ki...

:)))) süpersin daha dün youtube da birden bire NKOTB yazıp step by step'i dinlemiştim.Şimdi yine dinliyorum ve suratımda kocaman bir gülümseme ile :)))
bu arada Barselona Barselona'yı izledim senin verdiğin linkden ayrıca içinde Oviedo olması nedeniyle daha çok ilgimi çekti çünkü eşim dört ay orada kaldı :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım çok güzel olmuş. Resim çekmek çok güzel birşey. Becerikli oluncada böyle senin gibi daha bir güzel. Öptüm canım.

Berrin dedi ki...

tabiat ana , bende kocaman gülümsemeyle dans edip birde o eskiden ölüp bittiğimiz tiplerine bakıp gülüyorum :))
şarkının altına ekledim az önce.
şimdiki halleri fena değil ama ;)
hem şarkının hem filmin faydalı olmasına sevindim..
biliyorum..biliyorum takip ediyorum barcelona yazı dizini :)
bu güzel yorumun için teşekkür ederim en kocamanından :)

muhabbet çiçeğim, banadair sıfatlarımın arasında beceriklilik ilk sıralarda yer almasada mutlu oldum böyle düşünmene :))çok teşekkür ederim..bende öptüm.

Adsız dedi ki...

sevgili berrin,
hanna höch kolajlarına bakmanızı önereceğim naçizane. ben çok severim ve belki sizin de hoşunuza
gidebilir, yeni fikirler doğurur..
hem 'dada' yaşıyor öyle değil mi?

Aylin Ünlü dedi ki...

Mükemmel olmuşşş!!!! bayıldım,en kısa sürede ben de banner çalışmalarıma başlıyorummm :P

Berrin dedi ki...

adsız,öneriler için teşekkür ederim..değerlendirecegım..


aylin, sen dur ben sana bi kolaj yapıcam tam olacak :))

Adsız dedi ki...

bende canim sIkildikca resimlerle oynuyorum bide bu programi deniyim bakalyim :))

mutfakcini dedi ki...

Çok güzellll.Ben de yapabilirmiyim acaba ,deniyim hemen :)Teşekkürler canım.
Doğum günümü kutlama inceliği gösterdiğin için ,çok teşekkürler canım,çok mutlu ettin beni..Sevgiler ;)

Adsız dedi ki...

Bu kolaj işi böyle işte. Yakalandığında abartıyorsun,ne bulursan getirip kolajlıyorsun.Sonra azaltıyorsun sonra tek fotoya iniyor zamanla :DSonra yine aynı çoğaltma işlemi vs .
Güzel olmuş eline sağlık ;)

. dedi ki...

denemeliyim bende:)

Manusal dedi ki...

Anime sever misin?

Berrin dedi ki...

sELİFm, dene bakalım hoşuna gidecek mi? :)

EBRULİ, çok basit emin ol yapabilirsin :)
rica ederim tekrar kutlu olsun yeni yaşın:)

RED RİDİNG HOOD,evet bende abartma bölümündeyim şu anda, kızımın performans ödevinin kapağını konuyla alakalı bir kolajla yaptım bile :)

MASAL, dene mutlaka çok hoşuna gidecek :)

MANU, severim, özellikle de anime resimleri çok seviyorum.