20 Ocak 2010 Çarşamba

Z raporu ve kepenk

Pastanın üzerindeki şekerlemeler gibi..
Görüntü var..tat yok..

Ne çok okudum, ne çok yazdım..küçük küçük kesiklerden ibaretti hepsi, zehir akıtan.
Diri diri gömerler, ölmezsin istemedikçe.
Yağmurun sesi, dokunuşundan güzeldi bugün..dostun dostluğuna tekrar tekrar tanık olmakta..bir çocuğun açtığı hediye paketleri de .
Susmak daha güzel..sessizliği giymek.
Mızmızlanmaları mı birkaç gün sonrasına annemin yanına ertelemek..dilek kutusuna bir şey atamadım..kendin için dileksiz olmak, kışın lunaparka uzaktan bakmak gibi bir şey.
Sihirli bir değnek olsa. Birde avucumda şu simli salladıkça karların uçuştuğu küre.

Üç gün sonra BERRİN kaçar..
Dönerse ıslık çalar.

15 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

inanmıyorummmm ne kadar süreliğine peki?neden içim buruldu anlam veremedim şimdi ama içim acıdı hissettim,neden ki :(

Unknown dedi ki...

Ben de veda edecektim 3 güne kadar neyse iyi olmuş tek de çekilmezdi bu kadar yol.

Unknown dedi ki...

Unuttum ben Çanlar benim için çalıyor başlığını kullanacağım. Z raporsuz.

. dedi ki...

kulağım ıslığında olcak..

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ıslığını bekliyoruz, sevgiyle git sevgiyle gel.

Funda dedi ki...

İyi yolculuklar berrinim, özletme kendini arada bi ıslık çal emi? :)
Bu arada keşke demeden edemedim anlarsın sen :))

cem dedi ki...

ıslık sesini bekler merakla geride kalanlar...

MAVİ TUTKU dedi ki...

Kendin için dilek dileyememek...hayatta gelinen acaip bir nokta bu.

Berrin dedi ki...

herkese teşekkürler..yolculuk yarın sabah. sonrası allah kerim..

hepimizin etrafında güzel şeyler olsun diyelim.

hoşçakalın..

orange hero dedi ki...

Ben ara-sıra uzaklaşıyorum, kafamın kaldıramadığı şeyler oluyor veya çalışmalar.. o yüzden yorumlarınıza da hiç cevaplar veremedim, çok üzgünüm.
Bu arada tam 1 ay önce 24 Aralık'ta amca oldum. son zamanlarda hayatımda gelişen en güzel olaydı : ) paylaşmak istedim sizinle..
Şuan yoldasınız ya da yola çıkmak üzere.. o yüzden iyi yolculuklar ile en kısa zamanda dönmenizi dilerim.
Sevgiler.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Fazla bekletme canım, ıslığını bekliyoruz. Güle güle git ama çabuk dön. Sevgiler.

Ebruli dedi ki...

Berrinciğim, sana bir "merhaba" demek istedim. Keske tüm yazılarını okuma fırsatım olabilseydi. Bloglar arasında en beğendiklerim arasındaydın. Artık eskisi gibi okuyup, yazamıyorum. Arasıra yazıyorum. Blogum hala açık, kapatmadım yani. Hoşçakal...

Adsız dedi ki...

Canım doğum günün kutlu olsun, tel.no olmadığı için arayamıyorum sana kaç defa yazdım ama sen nedense bi yanıt yazmadın bana tel.numaramı da bırakmıştım oysa ki.. olsun önemli değil belki görüşmek istemiyorsundur artık yani böle anlıyorum çünkü buraya mesaj bırakmıştım almmama ihtimalin yok sanırım. neyse yeni yaşın sana huzur şans mutluluk getirsin inşallah..sevgilerde buluşmak dileğiyle..yasemin gök1s"u

Adsız dedi ki...

-----'---.--->@

Zeugma dedi ki...

Baş edemediğin şeyler var, belli.

Dilerim Allah gönlüne göre versin..

Başkalarına verdiğin değeri o da sana versin..
Durduk yerde şaşkınlıktan kalakal ;)