4 Ocak 2010 Pazartesi

Sanma ki..

Hafta sonu müthiş bir fırtınadan zor sıyrılıp gittiğim çakma alışveriş merkezinin 3. katındaki kuaförüme asansörle çıkarken bu şarkı çalıyordu..
Sanma ki yaşıyorum..
Sanma ki ben çok mutluyum.. diyordu..
Bir gökdelende olmayı istedim,o asansörden uzun süre inmemek ve bu şarkıyı tekrar tekrar dinlemek için :)
İki gündür dilimde, isyanla karışık mutluluk verdiği için..

Her yanım karla kaplı, çok sevdiğim kocaman kupamla neskafemi içerken bir yandan şarkıyı dinleyip nakaratını söylüyorum sanki bir barda şarkıya eşlik edercesine:)
Küçük anlık mutluluklarımı bulmanın peşindeyim, eskiden olduğu gibi..
Beynimle erteliyorum düşüncelerimi, her şeyi sırasıyla, zamanı geldiğinde düşünülmek üzere Maribel'e yüklüyorum. Maribel’im, banadairlerimi biriktirdiğim şeker kavanozum, aylardır ihmal ettiğim, yüzüne bakmadığım, önce sen affet beni. Sonra ben..

Hüzünleri evde bırakıp, eğlenceli yüzümüzle karışalım bugün insanların arasına..
Halkım bunu istiyor, bekliyor :) Oysa lezzetimizin bir kısmı hüznümüzde saklı..

O gece ne mutluydun annen baban yanında, benimse sırtım her daim üşürken..
‘turnalara tutunda gel’i istediniz sanatçıdan, bir alkış koptu bizim masadan..yine buldu beni hüzün eğlencenin tam ortasında, nasıl bulmasın bu şarkıyla..

Uçup gittin buralardan, canımın canı nerdesin
Uçup gittin buralardan, gözümün nuru nerdesin
Gittiğin yol çok mu uzak, dönülmeyen yerde misin
Gel yağmur ol gel, gel rüzgâr ol gel
Bulutlar yoldaşın olsun, allahım seni korusun
Yolun açık aydın olsun, turnalara tutunda gel
Şimdi hangi yaban elde, belki dağda esen yelde
Allah aşkına dön gel de, şu gönlüme bayram olsun
Gel yağmur ol gel, gel rüzgâr ol gel
Bulutlar yoldaşın olsun, allahım seni korusun

Yolun açık aydın olsun, turnalara tutunda gel

Ertesi gün annenle babanı yolcu ettiğinde ağlamaklı sesinle, kahrolsun bu gurbet dediğinde, gurbet içinde gurbette olan ben hiçbir şey diyemedim dostum, seni teselli edemedim..

Ve şimdi kahvem soğumuş kupamda, pazartesileri severim ben, pazarın ertesi olduğu için ve kulağımda bu şarkı..ve nakaratı…
San ma ki ya şı yo rum!
San ma ki ben çok mut lu yum…


müzik - tan taşcı - sanma ki (2009 yeni) izlesene.com

16 yorum:

sufi dedi ki...

Şarkının sözlerini duyman; yaşadığının ve mutlu olduğunun kanıtı bence.Hep mutlu ol emi sevgilerimle.

Aylin Ünlü dedi ki...

Bu şarkı beni de hep farklı hissettirir,aslında nasıl da kıpır kıpır bir parça değil mi :)
Ruh hallerini alt üst eden bir parça olduğunu düşünüyorum kıpırtılığına rağmen :)

Bu arada bu sene Murat Boz katılacakmış eurovisiona:)Ne alakaysa şimdi :)

Berrin dedi ki...

sufi, çok teşekkür ederim..yine güzel bir tespitte bulunmuşsunuz..

aylin, cidden kıpırtılı ama bir yandan da hay lanet olsun dedirtiyor :)

murat boza gelince bom boz edecek bizi bu sene :)) iş çıkmaz ondan..

. dedi ki...

GEL BAK BİR ELİMDE GÖKYÜZÜ VAR HALA,ÖTEKİNDE ÖTEKİNDE KAYIP GİDEN YILDIZLAR LALA..

Kimsin sen?Ünlümüsün.:)

Berrin dedi ki...

halkım bunu istiyor,,,kısmına takılmışsın anlaşılan:)
ama kimsin sen? güzel bir soru..

Kırlangıç dedi ki...

Çok içten ve duygu yüklü bir yazı olmuş yüreğinize sağlık.Ama şarkıyı dinleyemdim.Eminim oda çok güzeldir.

Berrin dedi ki...

kırlangıç, içten olmak bir servettir..bu bağlamda iltifatın için teşekkür ederim..evet, her iki şarkıda çok güzel.

Unknown dedi ki...

Yazı çok şeye cevap verir gibi gözükse de neden benim gözüm yazıda ki bir sürü soruya takıldı.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bende dilimde bu şarkıyla yazıyorum yorumu.
Sanma ki yaşıyorum!
Sanma ki ben çok mutluyum…

Hayatta hiçbirşey dışardan göründüğü gibi değil dimi. Şuan bende elimde çayım yazıyorum sana yorumumu. Hafiften soğudu. Daldım güzel yazının içinde. Tazelemek lazım. Keeşke bazen hayatlarımızıda böyle tazeleyebilsek değilmi.
Öptüm canım.

Berrin dedi ki...

hacivat, görünmeyeni görme yetinden kaynaklı olsa gerek..

muhabbet çiçeğim, ne kadar doğru, hiç bir şey dısarıdan göründüğü gibi değil..
bende kocaman kupamla neskafemi içiyorum, soğumadan bir yudum daha alayım :)
belki sil baştan olmuyor ama tazeleyebilmek bizim elimizde..

ve aynı nakarat, sanma ki yaşıyorum, sanma ki ben çok mut lu yum :)

günaydın...

mutfakcini dedi ki...

Ah o şarkı..Ve turnalara tutun da gel..gell yağmur ol gelll.Harika anlatmışsın,hatırlarım canlandı ;)

Berrin dedi ki...

ebruli, gelmek isteyen turnalara da tutunur, hiç bir şeye tutunmadan uçarak da gelir değil mi? :)

teşekkür ederim yorumun için..

Aylin Ünlü dedi ki...

hahahaa bom boz edecek diyorsun demek:)qüldürdün beni,açtım dinliyorum şimdi sanma ki pareçasını :))

Adsız dedi ki...

Ha bu diyarlarda divane aşık ha şu semalarda kezzap sözler... her kanadın kırığı olurmuş... Uçabilmesi için narinleşir ya... Zor be... Şimdi kalk kanepeden doğrul ocağa demle çay... Yak sigara... Aç pencere... Dışarıda ayaz... Cık... Ben yatayım az daha... gelen giden olursa bakarsınız... Bozuk paralar ikinci çekmecede... fiyatlar pazarlıksız... satıcı gelirse temelli yokum... Ihhhh... kikir

bulut dedi ki...

Yıllar önce lise yıllarında Ferdi Tayfur'dan dinlerdik bu şarkıyı. O zamanlar, şimdi seslendiren bu oğlan tipindeki arkadaşlarımız da bizi kırolukla suçlarlardı :) Biraz gürültü katınca müziğe, kıroluktan çıkıyor anlaşılan :) Güzel şarkı ama ben yine de Ferdi Tayfur'dan dinlemek isterim.

Berrin dedi ki...

aylincim, bende günde 3 5 defa dinliyorum hala, hoşuma gidiyor :)



.... her kanadın kırığı olurmuş....
kırıklarla uğraşmak zor cidden..



bulut, ferdi tayfurdan dinlemedim hiç..hayatımın hiç bir yerinde olmadı ferdi tayfur, tek hatırladığım lisedeyken biri mor güller kasedini hediye etmişti :)))
hay allahım ya, hediyeye bak :)