15 Ocak 2010 Cuma

Kankam İsmail YK

Güneş tutulmasının olumsuz etkileri yaklaşık bir buçuk ay sürecekmiş. Benimse ruhumda neredeyse her gün güneş tutulması oluyor.Bugün gereksiz yaptığım bir şeyin pişmanlıkla dolu öfkesi var içimde. Herkesin ne hali varsa görsün. Kankam İsmail ile içip dağıtasım var :) İsmaik yk ruhumun arabesk alanının tek sahibi. Çok öfkelendiğimde ‘allah belanı versin’ klibini izleyip rahatlıyorum, bir bakmışım yüzüm gülmeye başlıyor, o hareketleri debelenmesi beni güldürüyor. Klibin sonunda taka sayılabilecek arabasını beyzbol sopasıyla parçalıyor, o vurup kırdıkça ben rahatlıyorum, bi daha bi daha diyorum. Bir vuruşunda ayakları yerden kesiliyor, orda kopuyorum zaten.:) dünya ahret kardeşim olsun seviyorum bu çocuğu, birazda amcamın oğluna benzetiyorum oradan da kan çekiyor galiba :) ne diyordum,
terapi niyetine geçiyor bu şarkı ve klip. Bir yandan izleyip, yazıyorum, rahatladım bile.
Epey zaman önce annemle sadece 1 seneliğine geçici olarak oturduğumuz bir ev vardı. Sanki bütün pisliklerle birlikte yetmiş iki buçuk millet orada toplanmıştı:) her gece siren sesleri kavga dövüş birde bu İsmail yk nın ‘allah belanı versin’ şarkısı eksik olmazdı. En az 6 tip sıkış tıkış beyaz bir 124 le turlar bu şarkıyı dinlerlerdi, aklıma geldi bak şimdi . Bu tür bir sahneye hemen herkes ömrü hayatında en az 5 kere şahit olmuştur diye düşünüyorum :)

Neyse, biraz olsun rahatladım. Bela okumayı sevmem benim yerime dolu dolu ediyor kankam sağolsun :)
Şimdi bir kez daha izledim, çocuk yırtıyor paralıyor kendini hatunun kılı kıpırdamıyor , araba kullanırken bi rahat bi rahat ben olsam arabayla birlikte bir iki tanede ona sallardım, vurdumduymazlık, karşındakini sallamama en sevmediğim şeylerden.

Evet artık daha iyiyim..
E hadi mutlu hafta sonları olsun :)



müzik - İsmaİl yk allah belani versİn izlesene.com

24 yorum:

Angele dedi ki...

Asıl konuyu teğet geçmişsiniz.Başbakanımız gibi.:)

Berrin dedi ki...

asıl konuyu bilen yazsın..

. dedi ki...

Var bu sıralar bir şiddetsel yanımız,havasından mı,suyundan mı?

Aylin Ünlü dedi ki...

Herkes en az 5 kere yaşamıştır dediğinde,eski mahallemizde ki beyaz şahiniyle fink atan anıl geldi aklıma :))) hahahaha tek unutmadığım tarafı ise beşiktaşlı olması olmuş bir de beyaz şahini :)))

Berrin dedi ki...

masal, insan boş yere sinirlenmiyor..havası suyuda faktör tabii :)


aylin, :)))) her mahallede vardır beyaz şahinli bir finkçi :))

Manusal dedi ki...

Bu adam evrim teorisinin ispatıdır.

Unknown dedi ki...

sen yazdıkça rahatlamışsın bende seni okudukça oohhhhhh........

Berrin dedi ki...

manu, :)))
fotoğraftaki duruştan kaynaklı olabilir öngörün:)

elçin, birde 5 10 milyarlık bir araba bulup parçalasak tam olacak :))

Funda dedi ki...

Süper valla bende rahatladım :)) Arada böyle yazılar yaz berrinim rahatlıyoruz :))) Bu arada bizim burda da çingene pembesi bir finkçi var ama arabanın modelini çıkaramadım daha :)))))

Berrin dedi ki...

funda, acayip güldürdün beni :))
arabanın markasını ne yapıcaksın , rengi yeter :)))
terapilerim devam edecek :)
bu arada literatüre yeni bir kelime eklemiş olduk..'finkçi':)))

Aylin Ünlü dedi ki...

hahahaha Funda,seviyorum senii :)))

Unknown dedi ki...

Hayırdır inşallah diyeyim ve susayım :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Benide götürdün bu şarkıyı dinlediğimde nasıl üstüne basa basa Allah belanı versin dediğimi:))) Birileri çok üzmüştü beni bu şarkıyı ilk dinlediğimde üstüne basa basa söylemiştim bu şarkıyı :)
Çocukluk ama diyorum şimdi. O anlık sinirmiş ve üzülmeye değmezmiş meğer. O an bilemiyorsun işte değmediğini bazen. Eski evimize anımsadım yazını okuyunca.
Öptüm canım. Mutlu hafta sonları.

Funda dedi ki...

Berrinim ne bileyim modelide bir değişik o nedenle takibim altında :))) anlayınca yazarım modelini de ama renk öyle böyle değil eğer park halinde görürsem resmini çekeyim :)))

Aylinim mucukssss :)

mutfakcini dedi ki...

Ben de kıza sinir oldum,bi yatıştır çocuğu di mi,yapma hayatım o araba kaç L.haberin var mı filan de,kendini harap etme de,yok,ruhsuz şey :))

Berrin dedi ki...

hacivat, hayırdır hayır.

muhabbet çiçeğim, :) anlık sinir ve dediğin gibi değmeyen şeyler oluyor genelde.
sanada mutlu hafta sonları..

funda, çek de deşifre edelim :)

ebruli, cidden ruhsuz. dedim ya ikide ona sallasa yeridir:)

Funda dedi ki...

Tamam canımcım çekicem söz :))))

Funda dedi ki...

Bu arada korku filmi tavsiyesi istiyorum demişsin ya aklıma gelenlerden birini söyleyeyim izledin mi bilmiyorum ama ilgini çekebilir adı ''Doğmamış'' :)

Berrin dedi ki...

funda, izlemedim daha önce..bulursam alayım. umarım harbi korku filmidir:)

elaninsu dedi ki...

BU geyiktekileri sanki bir yerden tanıyorum.

Funda dedi ki...

Valla bende, eşimde izlediğimizde korkmuştuk :)) sen korkarmısın bilmiyorum :)))) Sonucu yazarsın artık :)

Berrin dedi ki...

elaninsu, sanki mi :) tanıyor musun:)

fundacım, tamam bakalım bende araştırıyorum bir yandan.
öyle bir film olmalı ki yerimden kalkıp wc ye bile gidemeyim :)))
eskiden trt de cuma geceleri olurdu bu tarz filmler, ruhlu seri katilli falan. ben o tarz seviyorum.

Unknown dedi ki...

Ben bundan etkilenmiştim bir tek bu anlamda berrin cin..

http://www.imdb.com/title/tt0119099/

Seyretmedi isen seyret.

Berrin dedi ki...

netten buldum, baktım..hoşuma gidecek gibi. imkan olursa izlerim bu gece..
teşekkürler:)