28 Nisan 2010 Çarşamba

Bir kaç günün kırıntıları

Fonda bu müzik, pencerenden ufkun ötesine bakarken, ağlamıyorsundur, gözüne bir şey kaçmıştır..hepsi o kadar..



silva pasi..naci en alamo

Bazı anların tarifini yapamazsın, ağırlığından kıpırdatamadığın bacaklarının ağrısı gibidir. En az herkes kadar istersin çekip gitmeyi, en az herkes kadar gidemezsin, bu istek ahmakça bir hayal bulutudur göz kapaklarını ağırlaştıran.
Son olan, biten her şeyin bir müziği vardır, çıplak ayakla yürütür seni. O an tek hissettiğin ayağına batan taşlardır. Papatyalardan bir taç takarlar başına, prenses gibi hissedersin kendini hele ki daha önce hiç tacın olmadıysa..yıldız gözlü bahar yanaklı çocukları o çürümüş kader kokan yerden alıp uzaklaşmak istersin renkli uçan balonlar içinde..balonun iplerini bırakmazlar çekerler aşağı gerisin geriye..
Diktiğin çam fidanlarını getirisin gözünün önüne, her birinin ayrı bir ismi olduğunu, ve sonra toprak kaçmış tırnaklarını, kendi fidanının üzerine uğur böceğinin konmasını sevinçle karşılarsın..sanmakla olmak arsındaki farkın arasına sıkışmış bir günü yırtarsın, parçalarını çöpe atamazsın biri okur diye,yakamazsın kokusu duyulur diye, çiğneyip yutarsın o günün parçalarını..
Anlamsız fırça darbeleri gibidir, son birkaç günün kırıntıları üzerine yazdıkların..
Bunlar gibi..

22 yorum:

üryan dedi ki...

bu ara ben de sigara dumanının azizliğine uğrar oldum niyeyse..

Berrin dedi ki...

O HALDE DUMANSIZ HAVA SAHASI YARATMALISIN KENDİNE :)

Adsız dedi ki...

bende Prenses Berrin´in tacindan istiyorum ama :))

Berrin dedi ki...

çok güzel değil mi? :) birde başının üstünde saçlarınla beraber oluşturduğu halini görsen..
3 taneydi, kurumama şansı olsaydı gönderirdim:)

güvercin postası dedi ki...

erken başlar erken biter böylesi zamanlar
kimi de hiç başlamaz
yağmur tanelerini sayan bi başına şemsiyeler gibidir çokçası hayat...

Aylin Ünlü dedi ki...

sanmakla olmak arasındaki fark...çok içimi acıttı bu cümle ve çok anlamlı geldi.
Fondaki müziğe bayıldım bu defa,oysa mailime ilk düştüğünde burun kıvırmıştım.Şimdi bilmem kaçıncı dinleyişim...

Prenses berrin'in tacına bayıldım :)

bulut dedi ki...

'Biten herşeyin bir müziği vardır' ve bu müzik mutlu bir sondan sonra bile hüzün vericidir.

Balonların ipinden çekmeseler zaten yeterince yükseldikten sonra basınç farkından dolayı patlayacak ve çok daha yüksekten düşeceğiz. Belki de böylesi daha iyi :)

Berrin dedi ki...

güvercin postası, tebessümle..

aylin, geç anlaşılan şeyler daha bir kıymetli oluyor :)

yeni bir marka çıkıyorr, prenses berrin taçları :))
BAHAR SAÇLARINIZDA DOLAŞSIN..sloganıyla ;)

bulut, bazı şarkılar gerçekten bitişlerin şarkısıdır..bu ve nancy sinatra bang bang..bunlardan bazıları..

iplere bağlı olmaktansa basınç farkından özgür şekilde patlamayı yeğlerim:)

Aylin Ünlü dedi ki...

hahahaha bahar saçlarımızda mı dolaşsın :))) delice! bence bahar,ayak altında dolaşmasın,ben kendisini pek sevmiyorum da :))))))))))

Berrin dedi ki...

benimde yaz dolaşmasın ayagımın altında :)
merak etme kış modelimde hazır..
ismi angel tiara..hayalini kurduğum bir taç :)))

Aylin Ünlü dedi ki...

wowwwwww mükemmel,diyecek söz bulamıyorum hatuncum :) isminde asalet var :)

Berrin dedi ki...

sen birde resmini görsen:) yollarım bir ara..yan tarafta turk kadın blog yazarları bannerım var ya onun uzerınde küçücük halını gorebılırsın..
nerden nereye geldık yıne:))

bulut dedi ki...

Yok Berrin, o seviyeye çıkana kadar o kadar çok büyütürsün ki hayallerini, balon patladığında özgür bir düşüş de olsa çok daha fazla canın acır; tecrübeyle sabittir...

bu arada sohbet kıvamının içine kulak memesi kıvamını sokmak istemezdim ama oldu bir kere :)
ben de o modelden prensesim, Ecrinim için istiyorum bir tane :)

Aylin Ünlü dedi ki...

oldukça küçük olduğundan seçemedim ama yollamanı bekliyorum:)
evet yine nereden nereye geldik,alışmış olmamız lazım bu modumuza :)

neyse the end diyorumm :) mucukxx

Berrin dedi ki...

bulut, özgür bir düşüş değil mahkum edilmiş bir düşüş oluyor aslında.. evet tecrübeler..

o siparişler başladı:)minik prenseslere satmıyoruz..
armağan ediyoruz:)

aylin, tamam göndericem, ne işimize yarayacaksa hahahha yani en azından benım :)))

Unknown dedi ki...

Bu şarkıyı çok severim ama bu tarz biraz farklı geldi :)

bulut dedi ki...

Varsın özgür olmasın, yeter ki artık daha fazla canım yanmasın..

Ben de thanks diyorum for minik princess... :)

Berrin dedi ki...

mavi masal, Ama esas tarz bu zaten:)

bulut, You are wellcome :)

bulut dedi ki...

I was here always...

Niye 'in english' olduk anlamadım ama; good evenings :)

Berrin dedi ki...

I know :)

good night..

Unknown dedi ki...

başımda sedece bu taçtan olsa tek taktığım kafama bu çiçekler olsa....!!!!

Berrin dedi ki...

'keşke' dememek için, demiycem :)