20 Mart 2009 Cuma

Mutluluk_lar, dilerim..

Minik bir bedeni uyurken izlemek, nefesini dinlemek mutluluk..Ve kızarmış ekmekteki anne tadı. Yine , annemin evinde bildik nevresim kokusuyla uyanıp kahvaltının hazır olduğunu bilmektir mutluluk..
Gökkuşağıdır, yavru köpeklerin patileridir, uçağın tekerleklerinin ülke topraklarıyla buluştuğu o ilk sarsıcı anda göz yaşımla beraber hissettiğimdir mutluluk.
Taze çimen, neskafe ve yağmur kokusudur mutluluk. Arabanın silecek sesidir uzun yollarda ve en sevdiğin şarkının sesini açıp bağıra çağıra söylerken ayağını gazdan hiç çekmemektir.
Kaz ve ördek sesidir, turuncu gün batımıdır ve Türk Sanat Müziğidir. 06 plakayı görmektir. Sıcacık künefe dilimidir. Ceketinin cebinde geçen sonbahardan kalma sürpriz bir para bulmaktır. Gecenin yarısı ansızın işkembe çorbası içmek için paldır küldür çıkmaktır. Kuzen ve amca oğullarıyla eski deliliklerimizi konuşup o günlerin heyecanını tekrar içinde hissetmektir mutluluk.
Topraktan, havucu söküp çıkarmak ve çileklerin kızarmasını beklemektir.
Akşama ne yemek yapacağını düşünmeden dışarıda yemek, uzun süre görmediğin sevdiklerinle kucaklaşmaktır mutluluk. Milli piyango biletine sürekli amorti çıkmasıdır. Ve mor kazağınla uyumlu sümbüllerdir odanın içini kaplayan kokusuyla.
Tekneden, ‘deniz’e atlayabilme cesaretini bulmaktır sonunda ve aç bir çocuğun doyması üşüyen ayaklarının ısınmasıdır. Sessiz teşekkürlerdir mutluluk. Harman dalıdır, miskettir..Hiç bir şey yapmayabileceğin bir güne uyanmak yada bunun düşüncesidir mutluluk..Beklediğinin geldiğini pencereden görmektir…
Mutluluk, şu anda bu satırlardan sonra yüzüme yerleşendir..


Aylin bir süre önce sormuştu mutluluklarımı, ufak bir demet sunmuş oldum böylelikle..
Okuyan herkese mutlu hafta sonları diliyorum..

13 yorum:

Buz dedi ki...

Hayatın uçsuz bucaksız kırlarından, kendine bir demet yapmışın stone , mutlulukların demet demet kucağında, yüreğinde, yolunun üzerinde olsun...Yüreğine , klavyene , parmaklarına zeval gelmesin.....:) Paylaşımın için teşekkür ederiz....Bizide bu mutlukdan nasiplendirdiğin için. Güzel bir hafta sonuda senin ve okuyanların için olsun..

Emre KORLU dedi ki...

ağladım ve hala ağlıyorum..bana unuttuğum şeyleri hatırlattı bu yazı..o kadar güzel yazmışsın ki..

Aylin Ünlü dedi ki...

Özellikle bekliyordum okumayı mutluluklarını.Güzel olduklarını biliyordum çünkü ve farklı hissettireceğini de.

Teşekkür ediyorum cevapladığın için,kocaman öpüyorum ve sarılıyorum sana,bu da benim mutluluğum şuan da:)

Adsız dedi ki...

:)
eve gelmek mutluluk.. tobul yanakları koynuna basarken saçlarını öpmek oğluşun..
mutfakta yemek tıkırdarken pc yi açıp "bana dair" tıklayıp mutluluk okumak mutluluk ..
bu kadar olmaz süper bir hoşgeldin mutluluğu oldu bana :))
yine yüreğine sağlık
yüreğine mutluluk..
ve hala 53 kilo olmak mutluluk.... :))

sufi dedi ki...

Eh işte yaşıyorum demek değil,YAŞIYORUM demektir mutluluk.Aynı ekmeğin kokusu gibi...

Berrin dedi ki...

buz mavisi, cok teşekkür edıyorum. seninde güzel bir hafta sonun olsun.

gayyor, bir çoğunu inan bende unutmustum ve yazarken anımsadım. lütfenn ağlama artık. bir çok mutluluk seni bekliyor.
cok tesekkur ederım..

aylıncım, bende mutluyum su anda ve sarılıyorum, fenerbahcelı battanıye hayalıde mutluluk verıcı ayrıca ;)

cecil, hosgeldınnnnnn..yine enrjı ve mutluluk kattın sayfamaaa..


sufi, teşekkür ederim..evet ekmeğin kokusu..cok şeye bedel..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Mutluluklarını okumak da mutluluk getirdi bana.
Öyleki!
Minik bir bedeni uyurken izlemek herşeye bedel...
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Mutluluk bir nokta bazen.

Ama uzak bir limanda, başka gemiler arasında ,belli belirsiz, flu, yanıp yanmadığı bile anlaşılmaz bir ışığa dair nokta.

Yani; mutluluk...Uzak...

Funda dedi ki...

Berrincim mutlulukların gülümsetiyor insanı. Ufakcık bir tebessüm bile mutluluk demektir dimi. Ben yazını okurken tebessüm ettim canım. Mutlulukların daim olsun....

Berrin dedi ki...

yaşamın kıyısında, aslında bu mutluluktanda öte bir şey. tanımlaması güç ama çok çok güzel..
teşekkür ederim..

by neşter, bazen uzak ama çokda değil..

fundacım, seninde mutlulukların daim olsun..teşekkür ederim..

zelebek dedi ki...

mutluluk seni okuyabılmek ve de

içindekileri anlayıp ortaya cıkarabılmektır ...


mutluluk içimizdedir...gören gözlere sahıp olmak en önemlısı ....


şimdi otobusu kacıracagım kaygısına ragmen burada oturmus hala yazılarını okurken duydugum keyıftır...

Adsız dedi ki...

YAĞMUR KOKUSU, KİTAP KOKUSU, TOPRAK KOKUSU, EKMEK KOKUSU,KAHVE KOKUSU BUNLAR HEP HİKAYE.HEPSİ ROMANLARA YAZILACAK SÜSLÜ PÜSLÜ CÜMLELER.
ASIL MUTLULUK NEDİR BİLİYOR MUSUN?
ANNEN VE BABANIN HAYATTA OLMASI.
BİRİNDEN BİRİ ÖLSÜN BAKALIM BU YUKARIDA YAZDIKLARIMDAN HANGİSİNDEN ZEVK ALABİLİYORSUN YA DA MUTLU OLABİLİYORSUN?

Berrin dedi ki...

hikayelerde de gercek payı vardır..
ve babam öleli 11 yıl oldu.