16 Temmuz 2008 Çarşamba

dikenli tel

Sağ bileğimde dikenli teller, sol tarafımda sevinçli bir anahtarlık, kulağımda aylar önce dünyanın bir ucuna giderken trende dinlediğim hüzün aromalı bir balkan türküsü, göğsümde bir acı, nefesimde bir zorlama, omuzlarımda ağırlık, gözlerimde uyku, midemde bulantı, aklımda hiç görmediğim bir şehir, günümde bir dost, gecemde buzdolabının sesi…

Ne çok söz söyledik, hiç söz dinlemedik..
Suskunluk bir yudum su gibi, ne çok şeyden kıymetli. Hayır kırgın değilim yorgunum beklemekten, beklediğimi bilememekten.. Hayır ben iyiyim sadece konuşmak istemiyorum. Hayır dedim ya..


Turuncu bir çanta beğendim bugün ve bir ülkeye seyahat düşledik en sevdiğim ayda ocak ayında, ardından iki gün sonrası için bir şeyler planladık gülüştük, birileri doğum günü mumları üflüyordu o sıralar, mutlumuydular bilmem sakindiler sadece. Ben sakinken mutluyumdur genelde ve bir fincan kahveyle kitap okurken sessizce..
Sessizce yürüyüp giderken birde..


15.07.08 Ankara

9 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Mumları üfleyenler iyi ki doğmuşlar:)Son satırların çok hoşuma gitti,çok anlamlı ama hüzünlü de.

Not:pasta ortadan yenmez:)eheueheu

Adsız dedi ki...

Geçmiş Olsun... içinden haller geçmezmiş kırgınlıkların... trenlerin soğuk algınlığı dışarda kalır... dağlar... karlı da olsa yeşil de sarsa hep aynı yükseklikte... Geçmiş olsun...

Sanem dedi ki...

Ben de mutluyumdur sakinken.. :)

Ebruli dedi ki...

Genelde sag elimizi kullaniriz ama sen solak misin bilmiyorum. Su dikenli tel, eger sen solak degilsen; sag yerine sol bileginde olsaydi. Yoksa seni cok rahatsiz edecek...

Adsız dedi ki...

Çok güzel satırlar, ellerine yüregine sağlık. Takipdesiniz artık.

Sevgilerimle

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Yüreğine sağlık canım. Ne güzel anlatmışsın duygularını. Bir fincan kahve ve yanında kitap. Ve o an sessizlik en sevdiğim şey.
Sevgiyle kal canım.

Adsız dedi ki...

sesizliğe hayran tüm tembelliklere kaldırıyorum... joe paltomu getir...

Adsız dedi ki...

Hahaha
Burada komik olduğunu sanan bir yorum var berrincim. Bak tam tepemde duruyor :)))

zelebek dedi ki...

vay be kacırmışım yazını...

hayattn daha hızlısın bu günlerde...
kafan karısacak elbet bunca olaya, corbamısın kı karısınca lezzetlı olasın...

az kaldı bır düzene yada düzensızlıge...
az kaldı yenı hayata, hayatsızlıga...

kutlarım...benım karısıklıgımıda versem mı sana ...hehehee