23 Mayıs 2008 Cuma

motivasyon

Düşünmem gereken birincil şeyleri bırakıp çerezlerle uğraşmış, defalarca izlediğim bir filmin, yaprak kıpırdamayan bir sahnesi ekranda donup kalmış, okulun son bir haftasını yaşıyormuş gibi dağılmış, sıkıcı ve yalnız geçen bir tatilin son iki günü anlaşabileceğim bir arkadaş bulmuş, geçireceğim güzel iki güne sevinmek yerine, niye daha önce karşılaşmadık diye üzülmüş gibiyken, herşeyi unutturup huzur veren nefes aldıran bir kareye takıldım. Tekne, deniz ve bir köpek..hayalim..sakin bir akşam üstü..ertesi günün bugünün tekrarı olduğunu bilerek uzanmalıyım..Denizin sesi, kokusu, balıklar, güneş, rüzgar, gece, yıldızlar ve serinliği de cabası olmalı..

8 yorum:

Sanem dedi ki...

Yazılarını okurken aynı zamanda yaşıyor gibi oluyorum. Kondurduğun son noktayı gördüğümde geri dönüyorum başladığım yere.

Aylin Ünlü dedi ki...

Yoğun duygusallık görüyorum sende:)Korkma yakında geçer:)Vallahi bende sabahın bu saatinde resimdeki köpek misali,açık havada bir güzel uyku çekmek isterdim ama başımda şurup bey var!!Öptüm

cinar dedi ki...

Tam motivasyon oldu bu sabah sabah :) Bu gazla akşam çabuk gelecek :)

ilham perisi dedi ki...

Berrin ertesi gün,bugünün tekrarı olmamalı,Daha iyi olmalı,olmasını diliyorum senin için.

Berrin dedi ki...

SANEM, ne hoş bir yorum, tesekkur ederım :)

AYLİN, gecer mi dersın :)))
geçer geçerrrrrr :P
tatlışurupumu öpüyorum..

ÇINAR, senın ıcın de motıvasyon olmasına sevındım :) çabucak aksam olsa..

İLHAM PERISI, teknede ki o anlar oyle guzel ki ertesi günün bugunun tekrarı olması benım ıcın mutluluk olur :)
guzel dıleklerın ıcın tesekkur ederım..

Ebruli dedi ki...

İnan bana bende şu anda o fotoğraftaki köpekcikin yerinde olmayı isterdim, istiyorum...

Bir an önce sessizlik, sadece ve sadece denizin, suyun, tabiatın sesi ve ben...

Berrin dedi ki...

ebrulı, ınsallah ıstedıgın sakınlıge sessızlıge kavusursun :)

amma sanslı kopekmıs buda :)))

Cocukla Cocuk dedi ki...

nasıl sakin bakıyor köpekçik, hepimizi motive eden bir fotoğraf olmuş.