8 Ocak 2014 Çarşamba

Hayatı olumlama..

Benim evrene hep olumlu mesajlar gönderen ve sonuçlarını aynı gün aldığını söyleyen bir kuzinciğim var:) Benimse aram iyi değildir böyle şeylerle hep bi inatlaşma hep bir dikleşme restleşme hayatla..bu sabah hadi dedim bende olumlama yapayım hayatıma iyi dileklerimi gönderdim ama mesaj hala askıda bakalım ne zaman iletilecek :)
Yaşam koçlarının hayatı olumlama cümleleri komik geliyor bana ben güzelim ben iyiyim mutluyum her hatamla kendimi kabul ediyorum herşeyi mıçmış batırmış olabilirim yıllar geçmiş hala aynı yerde olabilirim ama ben mükemmelim lay la lalayy. Evren dediğin bir muamma bir karadelik ve umarsız ve bencil evren beynimin içi..ben ne zaman olumlasam mutlu hissetsem başıma bir şey geliyor bu yüzden böyle iyiyim..sıcak şekersiz neskafe en iyi başlangıç bir gün için.dilerseniz .evrene mesajınızı yorum kutusundan bırakabilirsiniz :)

2 yorum:

Topuklu Pollyanna dedi ki...

Bugün oldukça huzurlu hissediyorum,günüme minik sürprizler gelmesi beni daha da mutlu edecek,tüm herşeye açığım ve anlayışlıyım.
Bugün benim günüm :)
Ve yarın...
Ve diğer gün...

160 karakter doldu mu :)))

Adsız dedi ki...

Hop şşştt!!samanyolu! Misketim kaçtı geri versene!
(Mesaj Sonu)