18 Mart 2013 Pazartesi

insan ne ister!

Evin on yaşındaki kızı serzenişlerde bulunur. En şanssızınız benim okula gidiyorum birr sürü ders yapmam gerekiyor, geç geliyorum tv izleyemiyorum vs vs..
Bir de sana bak:
*süper bir lap topun varrr
*dokunmatik telefonun varr
*bir çocuğun var! (bir çocuk kardeşi oluyor)
Bunların üzerine:
Anne, insan başka bir şey istemez mi? diye soruyor..

*Arabayı istediğin zaman alıp çıkıyorsunn
*Bir dolu kitabın var
Daha ne ister ki bir insan! cevabını alıyor :)

sessizlik...!

5 yorum:

CERKES KIZI dedi ki...

keşke her zaman onun gözüyle bakabilsek dünya'ya:) belki de haklı:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Daha ne istenir ki değil mi?
Biz bu ergen annesi faslını nasıl atlatacağız acaba çok daha erkenden çıkışlar başlıyo

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

:-) ah bu kiz çocuklar. Bakalim benim cimcime nasil olacak:-)

Adsız dedi ki...

ipad eksik! senin hayatın hayat mı be :)

karışık_pizza dedi ki...

O sessizligi bulursan banada yollarmısın:))