29 Nisan 2011 Cuma

Al hançeri kadınım, vur ben öleyim..

Severek takip ettiğim blog arkadaşım enk'ten gelen mim'in tam zamanı..

Mimin Konusu: Şu an kendi ruh halinizi anlatan, bir ezginin melodisiyle ya da bir şiirin satırlarıyla ya da bir veciz sözle ya da bir resimle aktarınız.






Dün akşam üzerinden itibaren ruh halim tam olarak da bu :)
Fatmagül ve Kerim'in birlikte söyledikleri bu muhteşem ege türküsü..'evlerinin önü mersin' (kendi sesleri olduğunu da belirteyim)

Kerim (Engin Akyürek) ve Fatmagül (Beren Saat) yıllar önce bir oyunculuk yarışmasının birincileri ve bu dizide orada olduğu gibi yanyanalar..Özellikle Kerim'in oyunculuğunu alkışlıyorum..O nasıl güzel bakış ve gülümseyişler..aşk budur dedirtiyor :)


Tıklanma rekorları kıracağından eminim, buyrun dinleyelim :)



30 nisan 2011..not: öngörüsü yüksek biri olarak rekor kıracağını söylemiştim :) dün sayfamı 1065 kişi ziyaret etmiş. Bu benim için bir rekor. Bu 10 65 kişinin ortalama 800-900'ü google dan bu başlığı aratarak gelenler..dün ilk yayınladığımda google ikinci sayfadan çıkarken şu anda birinci sayfanın başlarındayım :) bu ziyaretler halen akın akın devam etmekte..Başarı elbette dizinin bu sahnesinde ama bu videoyu izlemelerinde aracı olduğum için de ayrıca çok mutluyum :)

35 yorum:

Pınar dedi ki...

Egeli yanım şahlandı dün gece.Allahım bayıldım.

Bende söyledim.

Mevlam seni bana versin...
Al hançeri kadınım vur ben öleyim...
Offf offf.
Heralde ben sayfanda bu şarkıyı tıklama rekoru kırarım:)

Günaydın..

Berrin dedi ki...

pınar; günaydınnnnnn..
özlemişim burayı..

senin egeli yanında mı vardı :)angara misketi :))

dünden beri kaç defa dinledim inan bilmiyorum..tuhaf bir şeyler oluyor bana dinlerken :)

Pınar dedi ki...

Berrin;
Olmamı,benim annem İzmir'li,hem de içinden:))

Pınar dedi ki...

Berrin;
bana da bişey oluyor vallahi tuhaf tuhaf..

deniz dedi ki...

Evet gerçekten güzel seslendirmişler..Pek hoşlanmıyorum bu tür dizilerden ama dinleti güzel.

Berrin dedi ki...

pınar; yaklasık 4 saattır dınlemedım, dur bı dınleyım bende tuhaflasayım :))

bu arada demedım mı tıklanma rekorları dıye..google da ıkıncı sayfadan hızmet verıyorum bu sarkı ıcın :) ve ınan saahtan berı ortalama 100 kısı yurdun dort bır yanından bloguma gelmıs :)

DENİZ; saygılar :)

Pınar dedi ki...

Ah sular içmem bidanem tersin tersin..
tuhafım zaten..

Berrin dedi ki...

herkes gider mersine ben giderim tersine :)))

suat tekin dedi ki...

Egeliyim...Bu türküyü dinlemiştim Ama Dün akşam ki bu güzel düet sözün sustuğu yerdi. muhteşemdi.En kısa zamanda kaligrafik yorumumla sözlerini yazıp yayınlayacağım.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Bence de muhteşemdi Berrin'cim.
Tüm saçmalıklarla doldurdukları diziye damgasını vurucak çekimler ve muhteşem bir ege türküsüydü...

Berrin dedi ki...

suat tekin; teşekkürler..sizin yorumunuuz okumak için de ziyaretinize geleceğim :)

yaşamın kıyısında; evet haklısınız..cidden damgasını vurdu :)
teşekkürler..

Adsız dedi ki...

Çok iyi şeyler.

Adsız dedi ki...

Berrin;
Şimdi bu kadar çok insan sayfaya gelince ne oluyor ki.?

Valla bak bu soruyu sorarken kötü bir niyetim yok.

İnsanlar için birşey yapıyorsun.Bir yorum yazıp teşekkür etmiyorlar bile.

Pınar

Topuklu Pollyanna dedi ki...

Mükemmel gerçekten aşk kokuyor saf temiz aşk.<3

Adsız dedi ki...

valla guzel soylemisler ,dizinin sahnesiyle de guzel görsellemisler :) bu videodan cikarilacak son ise senin ask dolu yuregin olmali ruh halini böyle bir kare yansitiyorsa tek aciklama bu demi ama :))
kirmadigin icin tesekkur ederim ..
öptumm

Berrin dedi ki...

pınar; burada amaç insanlar için değil kendim için bir şeyler yapmak. okunması yada üzerine yorum yapılması pastanın üzerindeki süsler olabilir..
ne kadar takip edilip okunduğumu biliyorum, yorum yazılması önemli değil.

sen niye adsız oldun böyle?

sarımtrak; :) hele şükür :)


enk; aşka aşığım ben. videonun acıklaması bu :)
ben tesekkur ederım..

Pınar dedi ki...

Berrin;
açıklama ekleyince bunları yazma hissi doğdu ben de.Şu an olsa yazmazdım.

Adsız ama öyle sapık olanından değilim.

iNSAN BAZEN BÖYLE ADSIZ OLMAK İSTİYOR..
Koşmakta istiyor bazen gökyüzüne doğru.

GÜNAYDIN..

Berrin dedi ki...

günaydınnn..tünaydın yada..

zıvanasız dedi ki...

9/4 lüktür.

trt repertuar no: 1024
yöre: ısparta
kimden alındığı:gönen'li kadir acar
derleyen / notalayan: muzaffer sarısözen

Selamlar, mutlu baharlar Berrin.

Berrin dedi ki...

zıvanasız;
türkünün künyesi için teşekkürler :)

inşallah, herkes için 'mutlu baharlar'

Adsız dedi ki...

Merhaba Berrin:)

Berrin dedi ki...

merhaba, hosgeldın :) balık:)

Pınar dedi ki...

bugün Fatmagül var.Yeni bir rekor bekliyoruz.

Berrin dedi ki...

benden mi fatmagülden mi :))

Pınar dedi ki...

İkinizi ayrı düşünemiyorum.

Adsız dedi ki...

Ancak size bahsettiğini anlamak gibi ses, bu konuda eğitimli millet bulmak zahmetli's! Teşekkürler

orange hero dedi ki...

günaydın berriiin :) bi ara senin için bi müzik paylaşacağım, haberin olsun.

Berrin dedi ki...

velvet;
peki madem, paylaş bakalım :)

zelebek dedi ki...

güzel kardesımın anneler gününü kutlayayım dedım.. nice anneler gunüne neşe içinde sağlıkla ve kızınla erişmeni diliyorum...

öptüm seni..kucak dolusu papatyalar bıraktım sayfana ....:)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ben döndümmm :))

Berrin dedi ki...

zelebek; canım canım; teşekkür ederimm :) papatyaları aldım vazoda :)


muhabbet cıcegım; sevindim dönmene .. dönmen ıcın mesajımı mı beklıyordun :))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Dönmeye niyetlenmiştim ama bloglardaki sorunlar çıldırtmıştı beni. Senin mesajında vesile oldu :) Sağol canım.

Adsız dedi ki...

--.---'--->@

kikir

MAVİ TUTKU dedi ki...

Güzel bir ruh haliymiş..klipte çok güzel.
Bir çok insanda böylesi derin bir bakış ve anlam özlemi var sanırım.

Ve; Pınar hanım doğru söylüyor..aslında her ziyarete gelen bir kelime olsun yazmalı..güzel olan bu bence.

Berrin dedi ki...

mavi tutku, teşekkür ederim yorumunuz için..