21 Ocak 2011 Cuma

Anılar 09

Hani bir koku duyarsın genelde bir parfüm kokusu olur bu, birini hatırlatır yada bir zamanı. Yada uzun zamandır görmediğin bir tişört gelir eline, bir küpe bir şapka o yaz'a o kış'a döner,unuttuğun şeyleri unutmadığını anlayıverirsin..

pc çöktü. Kaçıncı kez başarabildim bunu bilmiyorum :) mecburen epeydir elimi sürmediğim lap top'un başına geçince ne tuhaftır ki ilk aklıma gelen bu şarkı oldu. Oysa uzun süre kahrımı çekmişti bu makine hatırlatacak bir çok şeyi olmasına rağmen o ilk olarak bu şarkıyı çaktı beynime.
Pc başına geçince ilk iş bloğuma ve mailime bakmaktır hemen akabinde istem dışı Gülben ergen oguzhan koç diye arama yaparken buldum kendimi :) sanırım bu makineyi kullandığım en son günlerde deli gibi günde bilmem kaç defa arka arkaya bu şarkıyı dinlediğim için.
Buna benzer şeyleri herkes yaşıyordur muhtemelen..

Oğuzhan Koç'u zaten severdim ama bu şarkısı ve vokaliyle taht kurdu gönlümde :)
'giden günlerim oldu'

Gelecek günlere içelim!
Şimdi neskafemizi..



Ne güzell bir şarkı, kulak verin :)

8 yorum:

Pınar dedi ki...

sadece Oğuzhan söyleseydi.daha güzel olurdu.
günaydın..

Berrin dedi ki...

pınar; bence de öyle :)
günaydın.

Unknown dedi ki...

ama yazık gülbenede zaten şu aralar üzgünnn:)))

Aylin Ünlü dedi ki...

Hayatımızın bir yerlerine damga vuran şeyler var,bu da onlardan biri olsa gerek senin için...Zaman hızla geçiyor,bizden yana hala dur diyecek yok :)

Berrin dedi ki...

elçin; ne olmuş ki gülbene?

aylin; bu sabah yerini kimler almış!diye düşündüm kalktıgımda..

;)

Papaz Her Zaman Pilav Yemez dedi ki...

' gelecek günlere..'

Aylin Ünlü dedi ki...

Gülbene n'olmuş yahu hahaha ayy sesli güldüm :)))

incredo dedi ki...

Tabi bazıları sadece nescafe sever,
bazıları da güzel bi şarap içer bu güzel gecede ;)
afiyet olsun.