2 Kasım 2010 Salı

Ruh hali 8

Öfke duyduğun insanları sevmek ya da sevdiğin insanlara öfke duymak aynı şey mi?

Asla çok yaklaşmayacaksın, çok sevmeyeceksin..takip mesafeni koruyacaksın..Oysa bu kaç yürek hızıdır bilemezsin.
Cama vuran yağmur taneleri, bir sonbahar yaprağının kayıp düşüşü, ayağının altında kıtırdayan kar yada yıldızlara bakarken duyduğun hisler herkesle aynıdır belki.
Ama kırgın bir vücudunuz daha önemlisi kırgın bir ruhunuz varsa herkesten farklı bir şey hissedebilirsiniz.
O his, soğuk akşamların kömür kokusu gibidir, genzinizi yakan. Buruk ve acı. Hüzünlü bir tat.
Gözlerini dolduran, herkesten her şeyden uzaklaştıran.
Yanımda annem olsun, bana bir şey olmaz! Dedirten..




14 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Neler oluyor ! Bişeyleri kaçırmış olmalıyım ben ve ben de değilim seni öfkelendiren...En azından bu defa :)

Hadi bırak at herşeyi koltuğun kenarına,salla gitsin neyse kimse...

Seni seviyorum,gerisi boş...

Berrin dedi ki...

YOO bir şey kaçırmadın..gün boyu içimde bastırdığım bir şeydi..
hayır sen değilsin :))
aman salladım zaten..bundan sonra ne kadar ekmek o kadar köfte :)))

vuuu son cümleye bak..

Aylin Ünlü dedi ki...

ben köfteyi bol istiyorum :))))
Tabii ki ben değilim hıh...

seviyorum işte var mı diyeceğin :P

Berrin dedi ki...

canımı sıktığın oldu da sinirlendirdiğini hatırlamıyorum :)
hahah hiç kimse bu kadar aleni(milyonların gözü önünde)) itiraf etmemişti sevdiğini :))

Aylin Ünlü dedi ki...

sözünü dinlemediğim ve sen demiştin dediklerim olsa gerek canını sıkanlar ama napıyım dikkafalıyım ben,burnumda dik :)

seviyorum <3

Berrin dedi ki...

bilmem ki belki bundan sonra dinlersin :)
(pek sanmıyorum)
düşe kalka öğreneceksin..

bende <3

Ayşecik dedi ki...

Sakin olmak gerek,sempatiyi iyi kullanmak lazım.Gereksiz kızıp öfkelenip ne kendimizi nede bir başasını kırmamak lazım.

Cik cik değil sadece ayşecik :)

Berrin dedi ki...

ayşecik,,her kim isen bu nick gülümsetti beni..
yıllar öncesine götürdü. amca oğulları bir dönem 'ayşecik' derdi bana. hepimizin lakapları vardı :)
sakinlik güzel şey. allah herkese nasip etsin :)
teşekkürler cik cik..

Ayşecik dedi ki...

Yok yok :) Kesin cik cik gülümsetmiştir efendim.
Allah hepimizin yüzünden gülümsemeyi eksik etmesin.

Berrin dedi ki...

ayşecik,.. şimdi cik cik cik gülümsetti :))
amin amin aminnnnnn
bir de ölmüşlerimiz için fatiha okuyalım tam olsun :))

Ayşecik dedi ki...

Bundan önceki yorumun sonunda şu mesaj vardı ;

Rahmetli ebemide çok özledim :) ne alakaysa demiştim.
Alakasız bir yorum diye silmiştim.Evet okuyalım toprakları bol mekanları cennet olsun tüm ölmüşlerimizin.
Amin.

Şarkı çalmaya devam, çok hoş parçaymış.Bloğunuz çok güzel emeğinize,elinize sağlık
iyi akşamlar

Berrin dedi ki...

ayşecik,, okudum..amin :)
evet şarkı çokk güzel, defalarca dinledim/dinliyorum.
bloğa övgünüz için teşekkür ederim..

Pınar dedi ki...

:(
DAHA İYİ MİSİN?

Berrin dedi ki...

piar, sağlığım fena degıl..
moralım ıse gayet ıyı :)
merak etme.
anlık duygular ıste..