5 Ekim 2010 Salı

YİNE BİR SABAH..

YİNE BİR SABAH, UYANDIĞIMDA..
hava sıcaklığının 5 derece hissedildiği bir sabahta;sabah sendromumdan çabuk sıyrılır, jet hızıyla davranılır, minik fok ile koklaşılır, servisçiye ve bir kaç komşuya 'günaydınnn' dedikten sonra bir başka komşunun penceresine el sallanır kocaman gülümsenir.
her zamanki gibi az sütlü bir adet tatlandırıcılı neskafe içilir ve az sonra yürüyüşe çıkmak için hazırlanılır.
Bazen bir bazen iki arkadaşımla beraber yürüyorum. Ne hikmetse daha çok yemekten bahsediyoruz :)bazen müzik dinleyerek yürüyoruz. Güzergahımızı değiştirdik bir kaç gündür orman kenarlarından çıkıp halkın arasına karıştık :)
enteresan tipler görebiliyoruz, geçen sabah o saatte bir evden apaçi müziği duyuluyordu çok eğlendim :)
bazen kısa süreli mezarlığın kenarında oturup dinleniyoruz, kah anılardan konuşup, kah ölülerden, kah Fatmagülden bahsediyoruz:)
ben erkek olsaydım........ile başlayan cümleler kurarak.
yine bir sabah, yeni bir gün..
kayıt başlıyor..
ve motor..
GÜNAYDINNN :D





10 yorum:

. dedi ki...

Günün güzel geçsin.Enteresan kadınsın vesselam:))

sufi dedi ki...

Arasıra sayfanın altındaki pıtırcıklar gibi halay da çekmelisiniz hıı? ne dersin?

Tabiat Ana dedi ki...

günaydın demek için geç kalmış olsamda ses vereyim dedim :)) "günaydın" peşin peşin yarın sabah için olsun :)

Pilli Petro dedi ki...

enerjik gördüm seni :))

Berrin dedi ki...

MASAL, öyleyim galiba :)

SUFİ,benim halayla pek işim olmaz ama nadiren o da olmuyor değil :)

TABİAT ANA, bende günaydnına karşılık vermek için geciktim..
o halde mutlu geceler :)

PİLLİ, eheheh forever ;)

creep dedi ki...

günaydın
Berrin:)

Aylin Ünlü dedi ki...

Sıradan günlerin sıradan sabahlarını,o sabahlara ait yazıları hatırlattı bana.Şimdi sıradan bir sabahın saatlerinde olamamak kötü hissettherirdi,yine de her sabah ki tempona mutlu oldum.Keyifli yürüyüşleriniz olsun :)

Berrin dedi ki...

creep, günaydın..
yarın sabah için olsun bu.

aylin, sıradan günlerin sıradan sabahları..evet..
banada aşkı viraneyi hatırlattı :)
yürüyüşler keyifli ama hastalandım(miyaw)belki ara verebilirim.
öh öh öhhh :/

Adsız dedi ki...

berrinciğim de'lere da'lara lütfen dikkat.. ayrı olacak.
sevgiler

Berrin dedi ki...

bu yazıda hata göremedim ama genelde dikkat etmeye çalışıyorum.
uyarı için teşekkür ederim.