23 Haziran 2010 Çarşamba

Vuvuzela gibi bir mim :)

Sevgili enk'i kırmıyorum ve verilen kelimelerin benim için ne ifade ettiğini yazıyorum..

Felsefem: (son günlerde sık kullanır olduğum sözü yazacağım) Keser döner sap döner gün olur hesap döner..

Hayat: harcaması en tatlı (kolay) sermaye..

Çocukluk: pastanın kreması..

Güneş: gerekli ama sevmediğim..

Gözler: de yalan söyler..

Yıldızlar: geceyi kadın yapan..

Güzellik: gerçekten ! geçici..

Sevgi: mutluluğu için mutsuzluğu seçebilmek..

Aşk: öyle bir büyü ki..

Müzik: latin olsun çamurdan olsun :)

Dost: her koşulda yanında olmasını bilen..

Para: samanlığı seyran eden..

Zaman: bildiğini okuyan..

Erkekler: ortak paydaları çok olan, kısaca al birini vur ötekine..

Ağlamak: en basit dışa vurum..

'Deniz': tarifi güç, yaşamsal..

Ayna: güvenilmez..

Hayal: geçici mutluluk kaynağı..


Tüm bu bıdı bıdıları MASAL ve HAYATA BALIKLAMA 'ya paslıyorum

8 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım ne güzel anlatmışsın kelimeleri. Öptüm seni. Sevgiler.

. dedi ki...

berrin;
yaaa..

Adsız dedi ki...

beni kirmadigin icin tesekkur ederim..
cevaplarda pek havali olmus sevdim :)

kırmızı pabucum yokki dedi ki...

mükemmel anlaştmışsın turuncu'm':))))
her kelimeyi sevesim geldi

Sazan dedi ki...

Berrin, çok mutlu oldum, hemencecik yazacağım, bi tanesin, teşekkür ederim, en kocamanından... :)

Berrin dedi ki...

muhabbet çiçeğim, sağol canım, teşekkürler..

masal, (*.*)

enk, rica ederim, beğenmene sevindim:)

kırmızı pabucum, :))

s.b.sazan, ben teşekkür ederim bakacağım ilk fırsatta :)

Unknown dedi ki...

Güneş sevilmez mi yahu?

G ü n e ş K i t a b e l e r i dedi ki...

hepsi kısa ve hedefinde, çok beğendim! Bir tek hayal kısmına itiraz edesim var!