12 Kasım 2007 Pazartesi

son durum :)

Günlerdir bir şeyler yazıp eklemek var kafamda..Bir türlü başaramadım.Zamansız zamanlardan mı yoksa kafamdakileri terbiye edemememdenmi bilmiyorum..
Ayrıca hastayım,boğazım agrıyor ve tipik soğukalgınlıgı semptomları..
Bugün bir film izledim çok ağladım, bir şarkı dinledim hiç bilmediğim yerlere gittim.Biraz kar yağışını izledim..ve kokusunu en çok sevdiğim yemek olan etli dolmabiber pişiriyorum :)
Kısa süre içinde kankardeşim ve çok yakın bir arkadaşımla ve terapi niteliğindeki hayatımın dizisi 'hatırla sevgili' ile ilgili yazılarımla burada olacağımı umuyorum :)

4 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

diyorsun ki dönüşüm muhteşem olacak yani : )

Sanem dedi ki...

Geçmiş olsun. Huzur buluyorum seni okurken. Gecikme emi?

Adsız dedi ki...

Birkaç nefes sıcak yanıt bir antibiyotik kadar etkilidir. Geçmiş olsun ..

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun berrin
handan