9 Şubat 2010 Salı

I am here

Ah nasıl muhteşem yağıyor kar. Dur durağı olmadan birkaç saat içinde mevcut olan karla birlikte ayak bileklerime kadar yükseldi. Bata çıka gözümün önünü göremeden geldim eve. Hep düşünmüşümdür kar başka bir renk olsaydı nasıl olurdu diye. Sanırım en yakışanı yine beyaz. Doğadaki renklerin hepsi yerli yerinde gibi. Turuncu bir deniz yada mavi bir güneşin anlamı yok artık bende.
Böyle zamanlarda nilüfer’in şarkısı düşer dilime..yollar benim umudumdur yolları kapatmayın yağmayın yollarıma durun kar taneleri.
Oysa şimdi hiç durmadan yağmasını, bir mahrumiyetin içinde kalmak istiyorum, bu bana tuhaf bir haz veriyor. Arabalar her iki taraftan da çıkamayıp yokuş aşağı kaymaya başladılar bile.


Bu sabaha ait bir dialog..
B-YOKUŞU VE RÜZGARI SEVMİYORUM..
N-ENGELLERİ SEVMEZSİN SEN ZATEN..
N-Gelirken ANGELA’NIN küllerini'nin devamını da getiriri misin?
B-tamam..başka bir kitap daha getireceğim sana ‘bin muhteşem güneş’..’bir geyşanın anıları kadar seveceksin’
N-bugün nasılsın?
B-dünden daha enerjiğim ama hala yorgun.
N-al eline kahveni omuzlarında şalın, haftada bir ütücün gelsin evde bir yardımcın..Aşkı memnudaki gibi bi hayat lazım sana :)
B-hahahhaha
N-geçenlerde bi halı silmiştin göz kapakların şişmişti yorgunluktan, hele temizlik hiç yapma matmazel :)

derken gittim, yirmi gündür türk kahvesi içmemiştim, konuştuk gülüştük karda yürüyerek eve geri döndüm..ÖZLEMİŞİM...


Yoruldum, dinlendim, koştum, güldüm, alışveriş yaptım, yedim içtim, sinirlendim ve tatil bitti iki gün önce.
İyiyim iyi..nazar değmesin sadece bedenim yorgun. Farklı geldi bu defa dağlar tepeler hemen altımdaki çocuk parkı..sanki bir buçuk yıldır ilk defa görüyorum. Yep yeni bir manzara. Yeniye yakın bir ben.
Kar hala yağıyor, yağacak..her şeyin üzerini kapatacak..
Bu yazı bir ıslık sesi.
Bir taksiyi durdurur gibi..kısa ve sıradan..öylesine..



24 yorum:

G ü n e ş K i t a b e l e r i dedi ki...

"Bu yazi bir islik sesi", ne güzel bir betimleme!
Burada yedi haftadir kar altindaydik ve ilk kez bugün sokaklari görebildik günler sonra. Ama sen tadini cikar yagan karin ve kisa, siradan ve öyle yazmaya devam et. Sana misafir olmak güzeldi!

Funda dedi ki...

Canımmm hoş geldin :) Çok özlemiştim vallahi,
iyi olmana sevindim kendime sevinmiş kadar hemde :)
türk kahvesini de yudumlamuşsın keyfin yerinde olmaz mı :) Tekrar hoşgeldin. Öpüldünüz :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hoşgeldin canım. Karı bende severim ve karın ve doğadaki hiçbir rengin değişmesini istemem. Hepsi yakışan rengi bulmuş bence. Buradada bol yağmur var ve şuan gökgürlüyor. Böyle havalarda en sevdiğim şey uyumaktır :)
İşten geldim, yemeğimi yedim, duşumu aldım ve şimdi tv karşısında uyku zamanı :)
İyi geceler canım.

Unknown dedi ki...

Hoş geldin her ne kadar ıslık duymasam da... Bu da kafi.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Yazın gerçekten çok hoş. İyi ki blogumda yorumunu gördüm de bir ıslık sesi duyar gibi oldum.
Sevgiler

Aylin Ünlü dedi ki...

Kar taneleri ve Yesterday...İki anlamlı,iki sevdiğim şarkı...Bu arada kar taneleri pembe tonlarında yağabilir,yani benim için sakıncası olmaz :))))
hoşgeldin...

Berrin dedi ki...

CANSUYU, misafirliğin hoşuma gitti :) her zaman beklerim. teşekkür ederim..


FUNDA, hoş bulduk..bende özlemişim öptüm kocaman :)

MUHABBET ÇİÇEĞİM, yemek duş sonrasında tv üçlemesi ne kadar güzel geliyor kulağa :)


HACİVAT, hoş bulduk. bazen 'burdayım' demek ıslık sayılır.. yinede fiyuuuufiyyyttt diyeyim o zaman :))

SEDANIN GÜNLÜĞÜ, teşekkür ederim, bende iyi ki bloğunu farkedip ordaki şirin yumurtalığı gördüm :) bayıldım resmen.

AYLİN, sabah sabah neskafemle yesterdayi dinlemek iyi geldi bana da :) sanki bu şarkı karlı havalar için yazılmış. evet tatlı bir pembe de kar için hoş olurdu ama beyaz dışında bi renk seçmem gerekse gümüşü seçerdim düşünsene ışıl ışıl ve simli olurdu her yer ne harika :))

G ü n e ş K i t a b e l e r i dedi ki...

Vaktin olursa yine kahveye gelirim zevkle! Ne kadar bekleyenin varmis kiskandim, ben bu alemden gitsem kimsenin ruhu duymaz, degerini bil ;)
Buraya yine kar yagiyor, 2001'den bu yana böyle kar görülmemis, inanilir gibi bir kis degil!!!

Berrin dedi ki...

senden önce ben sana geldim kahveye :)
gidersen benim ruhum duyar artık.
teşekkür ederim.

G ü n e ş K i t a b e l e r i dedi ki...

böylesi kısa ama içten yazışmalar blogerliğin en sevdiğim yanı. Ama her zaman acitasyon yapmazdım, bir deneyeyim dedim seni kazandım, karlı çıktım:)bu doktora beni masaya bağlayınca yazar ve okur olma olayı kaçınışmaz oldu, daha çok kahveler içeriz birlikte, hoşkalasın!...

Berrin dedi ki...

acitasyona gelmem ben :)
son iki yazını okudum ..bağladın ;)
içer miyiz.. maybe :)
sende..

Aylin Ünlü dedi ki...

Hatuncum,eğer işin içinde sim varsa ben her şekilde uyum sağlayabilirim :) No pronlemo :))

Yine tıkladım yanda ki parçayı aldı götürdü beni,belki götürdüğü yerlerden biri birgün senin yanın olur;sonra seni de alır duraktan uzun bir yolculuğa çıkarız,ne dersin :)acil çıkış valizin hazır mı:))))

Berrin dedi ki...

hahahaha deprem cantası gibi mi :))
valize luzum yok , ceketimi alır cıkarım :)))
şarkı cok guzel cıdden, levent yukselden dınlememıstım hıc..aaa ama ben asıl bugun 1 saate yakın ne dınledım??
gökçe kırgız, kalbime gömerim o zamannnn, yine buldum tozlu raflarda. neydi o günler :))

senin için no problema ise benim içinde no problema dulce hembra :)

Aylin Ünlü dedi ki...

aaaa bak şimdi beni hiççç Gökçe Kırgız moduna sokma,kalmış şurda 2 hafta olayın fınıshıne hahaha,Gökçe Kırgız haberi olmadan hayatımdan 1,5 sen aldı :)))))

deprem çantası gibi kesinlikle,demek ceketimi alır çıkarım diyorsun hımmm :)Ben gelirken yanımda kalın bişeyler senin için de getirsem iyi olacak :)))

Berrin dedi ki...

1.5 seneni aldı ama bizede güzel anlar yaşattı bu şarkı :)

ilk etap için sen getir yanında banada bir şeyler, sonra yenilerini satın alacağız :D
YANİ EN İYİ YAPTIĞIMIZ ŞEYİ:))

hadi söyle bakalım, yanında asla onlarsız cıkmam yola dedıgın 3 şey olarak ne getireceksin:)

Aylin Ünlü dedi ki...

Bize güzel anlar yaşattı haklısın bunda...

Mükemmel bir alışveriş merkezi açıldığını duydum yeni dünyamızda,hatta adını vermek için bizi bekliyorlarmış :)))

ımmm telefonum,bilgisayarım ve makyaj malzemelerim..:)))

senin?

Berrin dedi ki...

:))
telefon ve pc istemiyorum zaten sen yanında getırıyorsun lazım olursa onları kullanırım:))
bunun dışında o anlamda vazgecemeyecegım hıc bır sey yok hayatımda.
illa bısey alacaksam arabanın anahtarını alıp cıkarım :)

güvercin postası dedi ki...

sonra reyhan rengi bir acı kalır geriye...

Berrin dedi ki...

ve biz biliriz ki, reyhan faydalıdır bünyeye..
bazen acılar iyi gelir.

Aylin Ünlü dedi ki...

peki o zaman :) pc nin şarjı bittiğinde ve biz yollardayken nereye takacaksam o da ayrı mevzu :))zaten tatile giderkende hiç akıllı seçimler yapmamışımdır yanıma alacaklarım konusunda haha:)))

Berrin dedi ki...

elbet konaklayacağız..orada şarj edersin de pc ile ne işimiz olacak :)
bende hep fazla eşya ile çıkarım yola döndüğümde giymediğim kullanmadığım bir çok şey olur :) birde üstüne yenileri eklenir :))

sen beni alıyorsun ya yanına gerisini düşünme :))kimliğini bile almasan olur hahahhahah

Unknown dedi ki...

Trenle Venedik...

Aylin Ünlü dedi ki...

upuzun bir yolculuğa çıkmak geldi içimden şimdi gecenin şu saatinde...gidişi olsun ama varışı olmasın hiçbir zaman...

Aylin Ünlü dedi ki...

öhömm öhömmm Günaydınnnnn :)))

Not:saate dikka pls:)