28 Ağustos 2008 Perşembe

Başlık bulamadım

Ağustosun 26'sında bloğum 1. yaşını doldurmuş, tesadüfen farkettim bugün..Çok sevgili arkadaşım Handan sayesinde farkettim bu blog olayını..Yazılarını şiirlerini blogda toplasana demişti, o ana kadar bloglarda sadece takı ve yemek tarıflerı olduğunu sanıyordum :) çok fazla örneğini de görmemiştim. Bir heves başladım, bugünlere geldim..Üzerinden uzun zaman geçince sanki ben yazmamışım gibi okuyup yorumlayabiliyorum ve açıkçası hoşuma gitti yazdıklarım..Sonra an be an o günleri yaşadım, eklediğim her postta. Son üç aydır yerleşik düzenimin olmayıp yoğun günler geçirmem dolayısı ile boşladım sayfamı, yazılarımı, daha önemlisi hayatımı..Boşlamak değil belki ertelemek daha yerinde..
Bu zaman zarfında okumaktan zevk aldığım bir çok arkadaşım oldu, keyifli paylaşımlarda bulunduk. Zaman zaman kelimelerimi tükettiğimi farkedip, silmeyi düşündüm..Öyle veya böyle hala burada turuncu yeşilimdeyim..
Yazılarımda genelde hüzünlü bir profil çizsemde, gayet neşeli, eğlenceli ve yaşamayı çok seven biriyim..Sanırım hüzünlerimi, özlemlerimi, bekleyişlerimi yazmak daha kolay ve bu yolla atıyorum belki içimden..
Şimdi şu saatte bir şehrin cılız ışıklarını görüyorum 5.kattaki evimin penceresinden..Tek duyduğum rüzgarın sesi..
Yeni bir ev, yeni bir dünyadayım..Vazomda güller..

Banadair..öylesine satırlar..
01:06

14 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Yeni hayatında herşey umduğundan daha güzel gidecek inandım hep ve hala da inanıyorum.Sen hep turuncu-yeşilde kaliben bu sayfadaki seni böyle benimsedim.

Adsız dedi ki...

Çok güzel şeyler dökülmüş kalbinizden,yüreğinizden parmaklarınıza,kalvayeye dökülen...

Berrin dedi ki...

ne hoş yorumlar, cok tesekkur ederım..umut oldu bana..
bu arada umut ve otesı cok guzel bır yorum yapmıstı sanırım yanlıslıkla sıldım..kusura bakma..tesekkur ederım yorumun ıcın..

Sanem dedi ki...

Bloğunun birinci yaşı kutlu olsun Berrin. Seni okumak çok güzel. Hep yaz sen olur mu? Biz de hep okuyalım seni. :))

Goddess Artemis dedi ki...

Bloğunun yeni yaşı kutlu olsun! Yazmaya, kimseye aldırmadan, herkese ve her şeye rağmen devam! :o)

Cocukla Cocuk dedi ki...

İyi ki başlamışsın Berrin'cim. Nice blog doğumgünlerini birlikte kutlarız inşallah. Düzenini kurup daha sık yazacağın günleri bekliyoruz.

Unknown dedi ki...

şehrin ışıkları ,rüzgarın sesi ve vazonda güller HAYAT SANA GÜZEL Berrinciğim....

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Daha nice yıllara canım yazılarınla:))

mahallenin delisi dedi ki...

başlığa gerek yok zaten! yüreğinden, içinden taşanlar yetiyor anlatmaya.
iyi ki yazıyorsun! nice turuncu-yeşillere =)

Adsız dedi ki...

selam Berrinciğim ben de seni uzun zamandır takip ediyordum ancak yorum yazmak için fırsat bulamamıştım.Keyifle okunuyor yazıların ve kendimizden birşeyler buluyoruz yazılarıda.Bence de devam etmelisin.Yeni hayatında sağlık,mutluluk ve huzur diliyorum.

Berrin dedi ki...

guzel dıleklerınızle kaplı yorumlarınıza ayrı ayrı tesekkur edıyorum..yazdıklarımı okumanız ve begenmenız ayrı bır deger katıyor onlara..tesekkur ederım..

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Ne oldu bazı yazılarınız kaybolmuş mu ne ?

Adsız dedi ki...

biraz geç olsa da, mutlu yıllar! =)

Ebruli dedi ki...

Bloğunun 1. yaşını doldurmuş olmasını en içten dileklerimle kutluyorum ve seni başarından dolayı tebrik ediyorum. Nice güzel yazılar yazman ve bizlerle paylaşman dileğiyle...