29 Ocak 2008 Salı

DERSİMİZ : MİM

Konumuz, neden blog yazıyorum?
Mucize(Birgül) tarafından mimlendim ve başlıyorum yazmaya..

Kendimi bildim bileli bir şekilde yazma, çizme, karalama durumları mevcut bende.Küçükken duvarlara, boş bulduğum kağıtlara, ellerime , kollarıma, eşofmalarıma bile yazar çizerdim.Okulda sıralara, parklarda banklara ağaçlara o an için aklıma ne estiyse yazmışımdır.(tuvaletler hariç)
İlk şiirimi ilk okulda(dondurma) ilk hikayemsi yazımı ortaokulda (şimdi hiç tarzım olmayan polisiye macera tarzında) yazmıştım.Sonrasında günlük tutmaya şiire kısa yazılarıma devam ettim.Uzun yıllardır günlük tutmuyorum ..
Blog yazmaya başlayalı altı ay oldu.Ajandama yazacaklarımı buraya yazmaya başladım (tabii sadece paylaşmak istediklerimi). Kısaca yazmak hayatımda hep vardı ve bundan sonrada hep olacak burası sadece değişik,renkli ve eğlenceli bir platform oldu benim için. Arasıra blog yazmayı bırakmayı hatta bazen tamamen silmeyi düşünsemde BANADAİR'imi seviyorum. Yorumlarınızı seviyorum. Beni, duygularımı anlayan ve benzer şeyleri yaşayan birilerinin olduğunu görmeyi seviyorum. Ve
profilimde de yazdığı gibi uzun süredir kendim için yaptığım en güzel şeylerden biri bu blog.

Bende bu mim'i Felagund'un Kovuğu'na ve Anahtar' a paslıyorum..

sevgiler..

4 yorum:

Anahtar dedi ki...

Mimin karşılıksız kalmadı :)

Ayrıca şu senin üstteki hafif göbekli kız çok şirin görünüyor ya. Her gördüğümde sanki ilk görmüşüm gibi oluyoo :)

Unknown dedi ki...

bende uzun yıllar günlük tuttum hatta arada açar okurum ve çok hoşuma gider,ama yazmayalıda çok olmuştu ve çok yazasım vardı bloglarla tanıştım ve burda olmak çok hoşuma gitti,dediğin gibi kendim için yaptığım en güzel şey hakikatende:)))

Sanem dedi ki...

Tüm günlüklerimi imha etim ben. Şimdi böyle kendi halimde bloğuma yazıyorum. Daha renkli dediğin gibi.

Aylin Ünlü dedi ki...

Sakın sakın blogunu kapatma,düşünme dahi..Çok öpüyorum