14 Aralık 2007 Cuma

15 aralık 197? :)

Zaman sol şeritten saatte 300 km hızla geçerken, biz dörtlüleri yakıp durduk sağda, ruhumuz yirmili yaşların başında :)

Bu bir doğum günü kutlamasıdır..
Hayatı hep mücadele ile geçmiş, kendinden çok etrafındakileri düşünmüş, tuttuğunu koparan, kitabında imkansız diye bir şey yazmayan, aklına eseni yapan, olmayacak şeyleri olduran, gezmeyi, yemeyi, içmeyi, alışverişi seven, her türlü ilginçliğe bayılan, sinirlenince gözü hiç bir şeyi görmeyen, pratik çözümler üretebilen,mutfakta değişik şeyleri denemeyi seven, hesap kitap işinden anlayan, başın sıkıştığında ilk olarak koşabileceğin, iyi bir dost, arkadaş ve abla olmayı başarabilmiş hayatımda büyük yeri olan çatlak patlak yusyuvarlak kremalı börek, sütlü çöreğim :)
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...

Bu cümleler seni anlatmaya asla yetmez ama..:)
Fonda duyduğun şarkı da senin için..iyi ki varsın..ablamsın..

11 yorum:

Adsız dedi ki...

İyi ki doğdun Berrin'in ablası :) Doğum günün kulu olsun...

Adsız dedi ki...

yorumu yazdıgım şu saatlerde 15 aralı^k' a girdik...bir kaç saat sonra "ıngaaaaa" diyecegim...

günün ilk hediyesi oldun ama emin ol bundan daha güzel bir hediye olamaz benım için...digerlerı kıskanmasınlar (((:

hem güldüm hem ağladım malum 5. mevsim kadınıyız biz...çok güzel olmus...hay allahım nasıl akıl ettin cok begendım...ve bu sarkı muhtesemmmm...


tekne kazıntısısın falan ama sende iyiki varsın ben zaten başka kız kardes ıstemem bılırsın degerını...
seni çok seviyorum...kuzuyuda...

çok öpüyorum...ben sımdı uymam artık bu mutlulukla...

tesekkulerrrrrrrrrrrrrrr...

Berrin dedi ki...

ya işte sen busun..küçük şeylerle mutlu olabılen :)

sabırsızlıgım ve bırazda kafamın bulanık olması nedenıyle bır cırpıda bunlar cıktı kalemımden..bırde cok aglasmayalım dıye damardan yazmadım..yoksa bunlar sadece zerre olabılır senın ıcın dusunduklerımın yanında..

şarkı da ön bellegıme kazınmıstı aylar önce :)

Sanem dedi ki...

Ablanın doğumgünü kutlu olsun. Nice yıllara...

Lütfiye Bulhaz Sevinç dedi ki...

KALAN KISMI DOLDURMAYA GELDİM ...

BAHSİ GEÇEN ZATI MUHTEREM,

SON DERECE GÜZEL BİR KADINDIR, GÖZ KOYANIN GÖZÜNDEN BEZGİNLİĞİ OLMALI ZİRA KOCAMI BOŞADIĞIMDA KAÇIRMAYI PLANLADIĞIM FISTIK BUNDAN BAŞKASI DEĞİLDİR.

SAİD DENİLEN KİŞİ HAYATIMIN ANLAMI OLMAK MECBURİYETİNDEYMİŞ GİBİ KIVRILA SÜZÜLE BİR YOL BULMUŞTUR KALELERİM FETHEDİLMİŞ VE YOLUMDAN ALIKONULMUŞUMDUR.

AH MİNEL AŞK... NEYLİM...

BU ARADA SEVGİLİ BERRİN KARDEŞ ABLANIZ SAİD'E DUYDUĞUNUZ SEVGİ İÇİN SİZE BİZZATİHİ TEŞEKKÜR EDİYORUM VALİDE HANIMA MİNNETLERİMİ RAHMETLİ BABACIĞINIZA HÖRMETLERİMİ BİRADERİNİZE BÖYLE KIZLARLA BÜYÜDÜĞÜ VE BANA HABER VERMEDİĞİ İÇİN ESEFLERİMİ SUNUYORUM.

KIZLAR SİZ HARİKASINIZ.

BU ARADA BU SAİDİ BİZE GÖTÜRSEM GELİR Mİ Kİ BİSE PINAR SOSİS PİŞİRİR Mİ Kİ???

CORPSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Nice mutlu yıllara olsun Berrinin ablası. Doğum günü kutlu olsun...

Aylin Ünlü dedi ki...

Sevgili Berrin'in ablası,iyi ki doğdun ve iyi ki şimdilerde büyümüş olan ufaklığın ablası oldun,nice nice yıllara:)))

Zamandan Sızan dedi ki...

OKURKEN AMA BU BİR İKİZLER KADINI OLMALI DEDİM SANKİ OKUDUĞUM YAZI HAZİRAN AYINDA YAZILMIŞ GİBİ..(BAZEN ÇOK SAF OLABİLİYORUM VE BEN BUNA İNANAMIYORUM NEYSE BU BENİM SORUNUM)
AMA AZ SONRA ANLADIM Kİ YAY DA BİR İKİZLER KADININA ÇOK BENZER..ÇOK SIKI OLURLAR..HAKINDA YAZANLARDA BUNU İSPATLAR GİBİ ZATEN..SİZE MUTLU YAŞLAR DİLERİM ÖMRÜNÜZÜN EN İYİ YILI OLSUN...ABLALAR MÜTHİŞTİR BENDEDE BİR TANE VARKİ KİTAP OLUR..
BERRİN BİZDE ÇOK ŞANSIYIZ YAHU BÖYLE ABLALARA SAHİP OLARAK..ŞİMDİ OKUYAN KIZ KARDEŞİ OLMAYAN OKURLARIN İÇİ CIZ EDECEK ADIM GİBİ BİLİYORUM :) KISA KESELİM O ZAMAN ALLAH TADIMIZI BOZMASIN...

handan dedi ki...

doğumgünün kutlu olsun zerrin
iyiki varsın da berrinin ablasısın:)

Berrin dedi ki...

ablam adına tebrıklerı kabul edıyor sevgılerımı sunuyorum :)

Unknown dedi ki...

hay allah, karşıma çıktı birden ve okurken dayanamayıp ağladığım, bir yandan özlemlerimin depreştiği bir yandan göğsümün kabardığı satırlarda kalakaldım:) ne hoş ne güzel aile olmak, kardeş olmak:))