26 Ekim 2007 Cuma

AN'LAR

Eğer yeniden başlasaydım hayata
İkincisinde daha çok hata yapardım
Kusursuz olmaya çalışmaz,
Sırt üstü yatardım
Neşeli olurdum, ilkinde olmadığım kadar
Çok az şeyi ciddiyetle yapardım
Elbette mutlu anlarım olurdu ama,
Yanlız,mutlu anlarım olurdu.
Farkındamısınız bilmem, yaşam budur zaten
Anlar, sadece an'lar...
Sizde an'ı yaşayın.
Eğer yeniden başlayabilseydim,
İlkbaharda ayakkabılarımı fırlatır atardım
Ve sonbahar bitene kadar
Yürürdüm çıplak ayaklarla
Bilinmeyen yollar keşfeder,
Güneşin tadına varır, çocuklarla oynardım
Bir şansım daha olsaydı eğer...

Ama işte 85'imdeyim
Ve biliyorum
Ölüyorum...

Jorhes Loıs Borges

Bu şiiri her gün okumalı aslında..ve her yeni günün kıymeti bilinmeli..Doyasıya yaşanmalı..Zaman öyle çabuk geçiyor ki bir gün geriye baktığımızda yaptıklarımızdan çok yapmadıklarımızdan pişman olacak olmamız çok acı verici olacak..Her günü son gün gibi, son günümüzü de istediğimiz gibi yaşayalım..

4 yorum:

Aylin Ünlü dedi ki...

Keşke şöyle yapsaydım ya da keşke daha fazla....dememek için an'ı yaşamak çok önemli bence de..Bu yazıda çok güzel anlatmış bunu.

Adsız dedi ki...

of ne güzelmiş bu ya
bir silkelendim

Adsız dedi ki...

dünya edebiyatının en iyi şairlerinden biri . sağol paylaştığın için .

Enes dedi ki...

Anı yaşamak, bizim lisede ciddiyetini bilerek geyik yaptığımız konu. Güzel günlerdi, rehberlik hocamız belli saatlerde 4-5 kişilik gruplarla bize vaaz ederdi. Özledim hepsini.