18 Mayıs 2009 Pazartesi

kanatsız günler

Hüzünle yıkanıp, anlık mutlulukla kirlenmek..
Boğaz ağrısı gibi can yakıcı ve inatçı günlerden elenip, bir üfürükte kolayca uçuşmalıydı..
Hani ‘yarın’ diye bir şey olmadığını on bir sene önce bir gece yarısı öğrenmişti ya, peki ‘dün’ün okunmuş bir kitap sayfası olduğunu ve sadece bazı satırların akılda keskin bir şekilde kalabileceğini ne zaman öğrenecekti..kitap bittiğinde mi?
Yağmur yağsa yada burnu kanasa veyahut yavru bir köpeği sevebilse rahatlayacaktı..
Lavaboda birikmiş kirli bulaşıklar gibi can sıkıcı, sıkan ayakkabı gibi rahatsız eden, gece yarısı çalan telefon gibi huzursuz edici ittirdikçe gitmeyen günler..gibiydi zihnindekiler..
Metalimsi bir tadı vardı inancını yitirmenin..oysa, diye cümleler kurmanın..
Susmak ne güzel..’deniz’ gibi..
Beklemeyi hiç sevmedim ve melek figürlerini..daha önce söylememiştim..

9 yorum:

Adsız dedi ki...

umarım yağmur beklediğinden erken yağar ya da yavru köpek erkenden çıkar karşına..
kirli bulaşıklar elbet yıkanır,sıkan ayakkabılar elbet açılır...
susarak beklemek en zorudur şimdi ama fırtına bile çıkmak için sessizliğini bekler...
kanatlı günlere...

Dennis dedi ki...

Yürekten yazılmış,kocaman yüreğin yazıya döktüğü,karma karışık hisler ancak bu kadar güzel hissettirilir.Güzel duygu yüklü yazıyı bizlerle paylaştığın için teşekkür ederim.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Yorum yok, çünkü yorum yazının içinde saklı zaten.
Sevgiler ve mutluluklar

sufi dedi ki...

Senin susmaların yeter ki böyle olsun biz razıyız.Suskunluğun da bir kanadı var ya!

Kıranyoz dedi ki...

Bir bulut olsam kanatlara ihtiyacım olmazdı, istediğim zaman yağar, itediğim zaman yağmazdım.İstediğim zaman yüreklere şimşekler çakar, istediğim zaman sessizce masmavi gökyüzünde dururdum.

Funda dedi ki...

Bende kanatsız günlerdeyim bu aralar. Yaz geldi ama ben hala kanatlanamadım nedense, oysa ki kanatlanıp uçabilseydim uçabildiğim yere kadar. Özgürce yürüyebilseydim dar sokaklarda. Şimdi içimde bir ürperti var nedense. Ve hiç bitmeyecek gibi...
Yüreğine sağlık. Oysalarının gerçek olması dileğiyle.

Berrin dedi ki...

hoş yorumlarınız için ayrı ayrı teşekkür ediyorum..geçte olsa :)

Aylin Ünlü dedi ki...

Daha önce okuyup yorum yapamadığım yazındı.Evet hiç söylememiştin melek figürlerini sevmediğini ve bir de beklemeyi...

Bende aynı şeyleri sevmiyorum ve özellikle beklememek adına çift taraflı koşuyorum,sonuç:karışık...

Adsız dedi ki...

BEKLEMEYİ HİÇ KİMSE SEVMEZ BU GÜNE KADAR BEN BEKLEMEKTEN, BEKLETİLMEKTEN ÇOK HOŞLANIRIM DİYEN BİRİNİ HİÇ GÖRMEDİM. BURAYA YAZDIĞIN GEREKSİZ BİR AYRINTI.
MELEK FİGÜRLERİNİ SEVMEDİĞİN KONUSUNA GELİNCE İŞTE ASIL YAZMAN GEREKEN AÇIKLAMA BU KONUDA OLMALIYDI.
NEDEN SEVMEZSİN MELEK FİGÜRLERİNİ, SENİ RAHATSIZ EDEN TARAFI NE?