12 Şubat 2008 Salı

yeni bir mim

'Ölmeden önce yapmak istediklerin yada, yapmadan ölme'lerin diye mim'in konusunu açıklayabiliriz. Anahtar, bloğunda kendine göre bir liste yapmış ve hoş olmuş, bende bu tam mimlik bir konu hadi başlat dedim..Topu bana atmış :)
Bende neleri yapmayı çok istediğimi düşündüm..

****Dişe dokunur, istediğim gibi hoş bir kitap yazmak ve bunun yayımlanması..

****Suzuki hayabusa yada türevlerinden biriyle saatte 300 km hız yapmak..

**** Fenerbahçe'nin Kadıköy'de ki maçlarından birine özellikle gs derbisine gitmek..

****İleriki yıllarda çiftlik yada dağ evinde yaşamak..

****Eskiden olduğu gibi yine köpeğimin olması (av yada bekçi köpeği cinslerinden)

****Bana kalsa tüm dünyayı dolaşmak istiyorum ama özellikle Güney Amerika, Afrika ve Uzak Doğu'dan en az birer ülke görmek.

Aslında bu liste uzar gider, net olarak dünya gözüyle yapmak istediklerim ilk üç sıradakiler :)
Bunların hiç biri de imkansız şeyler değil benim için..Ömrüm ve sağlığım elverirse hepsinin gerçekleşeceğini düşünüyorum. Bir şeyi çok isteyince mutlaka oluyor, bir yerden bir şekilde karşına çıkıyor yada avcunun tam ortasına düşüyor istediklerin..Bunu 2007 sensinde hep hayalini kurduğum, çok istediğim iki şeyin gerçekleşmesiyle anladım..
Umarım herkes ölmeden önce istediği şeyleri gerçekleştirebilir..

Bu çok mühim konuyu mahallenindelisi ve elçince'ye paslıyorum :)

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Berrin'cim mim yazmıyorum ama okuması zevkli

Enes dedi ki...

Berrin hız tutkun hoşuma gitti. Çoğu bayan bu tarz isteklerde bulunmaz. En azından çevremdekiler biraz daha sakin. (:

Kitap kısmına gelince, ben de böyle bir şey istiyorum. İkimizin dileği de kabul olur inşallah.

ilham perisi dedi ki...

Berrin inşallah isteklerin gerçekleşir.Tıpkı 2007 yılında gerçekleşen o iki şey gibi.

Unknown dedi ki...

pas elçinde en uygun pozisyonda atacak gölünü:)))

Aylin Ünlü dedi ki...

Berrin'cim seni pontıac arabamla takip edeceğime söz veriyorum:))Vay be yol hafif virajlı,sokak lambaları yok sadece farlarım ve senin şimşeğin ışığı,hafiftew yağmur başlamış,öyle gidiyoruz:)))Süpermiş,ölmeden önce yapalım:)))

Keyifle okudum yine,kalemine sağlık

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım inşallah tüm dileklerini gerçekleştirirsin.Yeterki iste dediğin gibi. Hayırlısı ise herşey oluyo. Çok öptüm

mahallenin delisi dedi ki...

gördüm, yazacağımdır.
yalnız ben motor sevmem bir adet bugattiyle 350yi görsem yeter =)

Berrin dedi ki...

eda; sevgiler..

enes; sendede potansiyel mevcut neden olmasın, ınsallah..
motorla o duyguyu yaşamak ıstıyorum, dusunmesı bıle harıka..

birgülcüm; çok teşekkür ederim..

elçin; golü uygun pozisyonda atacagını bıldıgım ıcın pas verdım zaten :))beklıyorum..

aylinnn; okurken bile pek keyiflendim:) sen bırak arabanı atla arkama :))

muhabbetcıcegı; cok sagol canım bende öptüm..

mahallenın delısı;sen tek bugattıyle 350 yı goruyorsan hahaha vay halıne :)))
beklıyorum bakalım neler cıkacak senden:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Sevgili Berrin, tüm dileklerini gerçekleştirmeni diliyoruz.
hayal etmeyi bildiğimiz sürece tüm hayallerimiz gerçekleşirmiş. Biz de buna tüm kalbimizle inanıyoruz.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sanırım 300 km.hız hariç,tüm gönlündekilerin olmasını dilerim
Sevgiler

Berrin dedi ki...

cocuklacocuk; cokkk tesekkur ederımmmm...güzel dıleklerıne..

yaşamınkıyısında; teşekkür ederim..zaten 300 km hız yapmam biraz zor, o hızla motor sürebilecek birini bulmak lazım önce :) 200_250 arasına da razıyım :)

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Demek sende benim gibi Fenerbahçe fanatiğisin. Maça beraber gidelim :)